Aracını park ettiği sokağı unuttu, polise 'Otomobilim çalındı' ihbarı yaptı
Amasya'dan Eskişehir'e gelen bir vatandaş, kontak anahtarını üstünde unuttuğu otomobili park ettiği yerde bulamayınca hırsızlık ihbarında bulundu. Polis ekipleri, şehrin yabancısı olan adamın çalındı zannettiği aracını bir arka sokakta buldu.
"Otomobilim çalındı sandım, polis 10 dakikada buldu"
Büyük bir panik yaşayan Celil Yüksel, aracını sağ salim karşısında görünce büyük bir mutluluk yaşadı. Oto Hırsızlık Büro Amirliği ekiplerine defalarca teşekkür eden Yüksel, onlara çay ve tatlı ısmarlamak için ısrar etti. Basın mensupları ile de duygularını paylaşan Yüksel, "Arabayı yanlış yere koyduğumdan bulamadım. Allah razı olsun polisler buldu, elime teslim etti. Allah polise zeval vermesin. Aracımı 10 dakikada buldular. Otomobilim çalındı sandım, koyduğum yeri unutmuşum" dedi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor