'Aracı kuzenim kullanıyordu kaçtı' dedi, kendisinin kullandığı ortaya çıktı
2 otomobilin çarpışması sonucu meydana gelen trafik kazasında 3 kişi yaralandı. Kent Güvenlik Yönetim Sistemi (KGYS) incelemesinde aracı kuzeninin kullandığını ve kaza sonrası kaçtığını söyleyen yaralının aracı kendisinin kullandığı ve alkollü olduğu belirlenirken, 9 bin 267 TL para cezası uygulanarak sürücü belgesine de 6 aylığına el konuldu.
Kazanın ardından beni bırakıp kaçtı' demesi üzerine trafik ekipleri araç çevresinde aracı kullandığı iddia edilen şahsı aradı. Trafik ekiplerinin otomobilin geldiği istikamette bulunan KGYS kameralarını incelemesinin ardından otomobilde tek kişi bulunduğu ve otomobili kullananın Ali Berkant B. olduğunu belirlendi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor