- Haberler
- Asayiş
- Antalya-Isparta karayolunda 7 canın yitip gittiği kazada hastane morgu önünde acı bekleyiş
Antalya-Isparta karayolunda 7 canın yitip gittiği kazada hastane morgu önünde acı bekleyiş
Antalya-Isparta karayolunda, mesai bitiminde eve dönen sera işçilerini taşıyan minibüs ile beton mikserinin çarpışması sonucu 7 kişinin hayatını kaybettiği kazanın ardından, ailelerin cenazeleri almak için Bucak Devlet Hastanesi morgu önündeki acılı bekleyişi sürüyor.
Kaza nedeniyle yolda ulaşım uzun süre tek şeritten sağlanırken olayla ilgili Bucak Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından 3 savcı görevlendirildi. Olay yerindeki savcılık incelemesinin ardından hayatını kaybedenlerin cenazeleri Burdur’a götürüldü. Kaza nedeniyle kapanan yol yapılan çalışmaların ardından trafiğe açıldı.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor