Antalya'daki orman yangınında duygulandıran anlar
Antalya'nın Muratpaşa çıkan orman yangını, havadan ve karadan müdahale sonucu yaklaşık 4 saatlik çalışmanın ardından kontrol altına alındı. Yangın sonrası bir vatandaşın ormanın içinde yer alan tek katlı evi küle dönerken, bir genç kadın da her gün koşu yaptığı ormanlık alandaki yanan ağaçlara uzun süre bakıp dokundu. Kalp rahatsızlığı olan klimacı bir genç ise, işe giderken yangını görüp alevlerin arasına daldı.
Evi yandı, gözyaşlarını tutamadı
Yangında evi yanan Mustafa Cebeci, "Bu taraftan duman çıkıyordu, geldiğimde alevler evime doğru geliyordu. Hortumları çalıştırdım alevler içinde kalınca eve sıçradı. Sonra itfaiye ve orman ekipleri geldi. Evimde zararım var. Annemle yaşıyorduk bu evde. Allah’a şükür canımızda bir şey yok ama malımıza, emeklerimize yazık oldu. Burası 46 senelik bir yer, böyle bir şey olamaz" diyerek gözyaşı döktü.
-
antalya muratpaşa yangın
-
mustafa cebeci evi yandı
-
kalp hastası genç yardım
-
orman yangını duygusal anlar
-
güzeloba mahallesi yangın
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı