- Haberler
- Asayiş
- Antalya'da parkta yürüyüş yapan adamı bıçaklayıp öldürdü, kızı 'Babamın tek suçu orada bulunmaktı' dedi
Antalya'da parkta yürüyüş yapan adamı bıçaklayıp öldürdü, kızı 'Babamın tek suçu orada bulunmaktı' dedi
Antalya'nın Kepez ilçesinde yolda yürüyüş yaptığı sırada bıçaklı saldırıya uğrayarak hayatını kaybeden 58 yaşındaki Ali Haydar Özyıldırım'ın öldürülmesine ilişkin davanın ilk duruşması görüldü. Duruşmada maktulün kızı, 'Babamın tek suçu o an orada bulunmaktı' derken, tanık olarak dinlenen sanığın annesi ise oğlunun eve panik halde gelerek, 'Anne ben birine zarar verdim, bana para lazım' dediğini anlattı.
Korneaları bağışlandı
Özyıldırım'ın cenazesi, Antalya Adli Tıp Kurumu morgundaki işlemlerin ardından ailesi ve yakınlarına teslim edildi. Ailenin, talihsiz şekilde hayatını kaybeden Özyıldırım'ın kornealarını bağışlama kararı aldığı öğrenildi. Cenaze daha sonra defnedilmek üzere Çakırlar Mezarlığı'na götürüldü. Cenazenin teslim alınması sırasında kızı Kader Yanadur'un gözyaşlarına hakim olamadığı, yakınlarının genç kadını teselli ettiği görüldü.
Öte yandan, olay sonrası kaçan Sedat Demirören'in çevredeki iş yerlerinin güvenlik kamerasına yansıyan görüntülerinde, elinde bıçakla yolda rahat tavırlarla yürüdüğü görüldü.
"Kedilere salam doğramak için taşıdığım bıçağı savurdum"
Tutuklu sanık Sedat Demirören'in "kasten öldürme" suçlamasıyla yargılandığı davanın ilk duruşması Antalya Adliyesi 1. Ağır Ceza Mahkemesi'nde görüldü. Sanık, duruşmaya SEGBİS aracılığıyla katılırken, salonda maktul Ali Haydar Özyıldırım'ın kızı Kader Yanadur ile sanık avukatı hazır bulundu.
Bakmadan Geçme