Antalya'da ormanlık alanda bir kişinin cansız bedeni bulundu
Antalya'da ormanlık alanda bir kişinin cansız bedeni bulundu. Olayı haber alarak bölgeye gelen şahsın kardeşi, 'Ölmüş mü?' diye çöktüğü yerde gözyaşlarına boğuldu.
Olay, saat 12.30 sıralarında Muratpaşa ilçesi Güzeloba Mahallesi Lara Plajları yakınında bulunan ormanlık alanda meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, öğle saatlerinde arazi araçları bölgeye gelen ve ormanlık alan içerisinde tur atan vatandaşlar ağaçlık alanın kenarında bir kişinin yattığını gördü. İlk başta şahsın uyuyor olabileceğini düşünün vatandaşlar bir süre sonra aynı noktadan geçerken şahsı aynı şekilde görünce olumsuz bir durum olabileceğini düşünerek yanına gitti. Hareketsiz şekilde yerde yatan şahsın tepki vermemesi üzerine vatandaşların durumu 112 Acil çağrı Merkezi'ne bildirmesi üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi.
Bakmadan Geçme