Antalya'da alkollü sürücü tramvay durağına daldı
Antalya'nın Muratpaşa ilçesinde alkollü sürücünün kontrolünü kaybettiği otomobil tramvay durağına girdi, kazada facianın eşiğinden dönüldü.
Polis ekipleri kazayla ilgili inceleme başlatırken, sürücünün 1.5 promil alkollü olduğu tespit edildi. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.
Bakmadan Geçme
TİM Yönetim Kadrolarına Üç Egeli Girdi
Seydikemer'de orman yangınını söndürme çalışmaları sürüyor
Fethiye’de su kenarlarından sanata uzanan yol…
Fethiye’de sıcak hava 3. Etap Sahil Bandı’nı boş bıraktı
Evleri koruduğuna inanılan kadim taş: Fethiye’de litoterapist Tuba Aydın anlattı
Büyükşehir Kazandı, Gökova Nefes Aldı