• Haberler
  • Asayiş
  • Antalya'da 2 gündür işe gitmeyen havalimanı çalışanı evinde ölü bulundu

Antalya'da 2 gündür işe gitmeyen havalimanı çalışanı evinde ölü bulundu

Antalya'da havalimanında çalıştığı öğrenilen 36 yaşındaki Semih Abbak, yalnız yaşadığı evinde ölü bulundu. Abbak'ın bulunduğu odada mangal kömürü yakıldığı belirlenirken ölüm sebebinin karbonmonoksit zehirlenmesi olabileceği ihtimali üzerinde duruluyor.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!