Antalya-Alanya arası 36 dakikaya iniyor
Türkiye'nin turizm başkenti Antalya ile Alanya'yı 122 kilometre boyunca kesintisiz olarak bağlayacak Antalya-Alanya Otoyolu'nun temel atma töreni gerçekleştirildi. Bölgenin trafik yükünü hafifleterek yaklaşık 2,5 saat olan seyahat süresini 36 dakikaya düşürecek olan ve üç yıl içinde tamamlanması hedeflenen otoyol, bölgenin turizm ve ticaret potansiyeline de güçlü katkı sağlayacak.
Törene, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, Antalya Valisi Hulusi Şahin, önceki dönem Dışişleri Bakanı ve AK Parti Antalya Milletvekili Mevlüt Çavuşoğlu, MHP Antalya Milletvekili Abdurrahman Başkan, Karayolları Genel Müdürü Ahmet Gülşen, Limak Şirketler Grubu Onursal Başkanları Nihat Özdemir ve Sezai Bacaksız’ın yanı sıra, Yönetim Kurulu Başkanı Ebru Özdemir, Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Serhan Bacaksız ile Yönetim Kurulu Üyesi Batuhan Özdemir katıldı.
-
antalya
-
alanya
-
otoyol
-
temel atma
-
seyahat süresi
-
turizm
-
trafik rahatlatma
-
altyapı projesi
-
bölgesel gelişim
-
ulaşım yatırımı
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Motosiklet Sürücülerine Uyarı: Jokey Kaskına Ceza Var, Güvenli Kask Hayat Kurtarıyor
AK Parti Fethiye İlçe Başkanı Kadir Sarıhan’dan Babalar Günü Mesajı
Fethiye'de Denize Atlarken Ağır Yaralanan Gençten Acı Haber
Göcek’te Kasaplar Yaz Sezonuna Hazır: Yatlar ve Tatilciler İçin Geniş Ürün Yelpazesi
Fethiye'de kapı gıcırtısı kavgasında hayatını kaybeden baba toprağa verildi
Valilikten Marmaris yangını sonrası kritik uyarı: 'Yangınların büyük kısmı insan kaynaklı'