- Haberler
- Asayiş
- Ankara'da belediye otobüsü önce iki araca, sonra üst geçitin ayağına çarptı: 20 yaralı
Ankara'da belediye otobüsü önce iki araca, sonra üst geçitin ayağına çarptı: 20 yaralı
Ankara'nın Keçiören ilçesinde belediye otobüsünün iki hafif ticari araca ve ardından üst geçitin ayağına çarptığı kazada ilk belirlemere göre 20 kişi yaralandı.
Olay yerine geldiğinde otobüsün boşaltıdığını söyleyen Kalender Dereli, "Bir yandan 15-20 kişi yerde seriliydi, yaralıydı. Artık otobüsün dikkatsizliğinden mi oldu ne diyebiliriz bilmiyoruz. Otobüs iki kere vurmuş bizim biraderin arabasına, dengesini kaybediyor, ondan sonrası durum bu şekilde. Sonradan gönderdik, biz geldiğimizde yerlerde oturuyorlardı. Onların fazla bir şeyi olmadığı için diğerlerine müdahale ettiler. Babasıyla beraber Etlik Şehir Hastanesine sevk edildi" diye konuştu.
Bakmadan Geçme
Yatağan'daki okullarda karne heyecanı yaşandı
Ortaca'da internet dolandırıcılığı operasyonu
Muğla'da yeni endemik tür ‘Marçalı Çiğdemi' keşfedildi
Ortaca Dikmekavak’ta yol güvenliği artırılıyor
Muğla Büyükşehir'den Fethiye'de durak çizgilerine yenileme çalışması
Datça’da uyuşturucu operasyonu: 200 kök Hint keneviri ele geçirildi, 1 tutuklama