- Haberler
- Asayiş
- Ankara'da belediye otobüsü önce iki araca, sonra üst geçitin ayağına çarptı: 20 yaralı
Ankara'da belediye otobüsü önce iki araca, sonra üst geçitin ayağına çarptı: 20 yaralı
Ankara'nın Keçiören ilçesinde belediye otobüsünün iki hafif ticari araca ve ardından üst geçitin ayağına çarptığı kazada ilk belirlemere göre 20 kişi yaralandı.
Sağlık ekiplerinin olay yerindeki ilk müdahalesinin ardından yaralılar, ambulanslarla çevredeki hastanelere sevk edildi. İlk belirlemelere göre 20 kişinin yaralandığı kaza ile ilgili polis ekipleri inceleme başlattı. Öte yandan, çarpışmanın etkisiyle otobüs şoförü araç içerisinde sıkıştı. İtfaiye ekiplerinin 15 dakikalık çalışmasının ardından şoför bulunduğu yerden çıkartıldı.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor