Ula'da öğrenciler Türk bayraklarıyla birlik mesajı verdi
Ula ilçesinde öğrenciler, haftanın ilk gününde Türk bayraklarıyla okullara gelerek birlik ve beraberlik mesajı verdi.
İlçe genelindeki öğrenciler, sabah ellerinde ay-yıldızlı Türk bayraklarıyla okullarına gelerek haftaya başladı. Okul bahçelerinin kırmızı-beyaz renklere büründüğü törende öğrencilerin coşkusu dikkat çekti.