Türkiye üçüncüsü Menteşeli tenisçilerden İl ve İlçe Milli Eğitim Müdürlerine ziyaret
Zonguldak'ta düzenlenen Okul Sporları Genç Erkekler Masa Tenisi Türkiye Şampiyonası müsabakalarında, 8 bölgede gerçekleştirilen grup karşılaşmaları sonucunda finallere katılmaya hak kazanan 24 lise arasında yer alan Menteşe Anadolu Lisesi Masa Tenisi Erkek Takımı, üç gün süren müsabakalar sonunda Türkiye üçüncüsü olma başarısını göstermişti.
Menteşe Anadolu Lisesi Müdürü Mehmet Akif Ağır, Beden Eğitimi Öğretmeni Ümit Çolakoğlu ve öğrenciler Ali Eren Ulusakarya, Yiğit Yeniaydın, Ufuk Deniz ile Metehan Zabir, Muğla İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çay ve Menteşe İlçe Millî Eğitim Müdürü Mehmet Keleş’i ziyaret etti.