Seydikemerli öğrenciler TÜBİTAK'ta bölge birincisi oldu
İzmir'de düzenlenen TÜBİTAK 20. Ortaokul Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması İzmir Bölge Finalleri'nde Seydikemerli öğrenciler önemli bir başarıya imza attı.
Teknolojik Tasarım alanında yarışan öğrenciler, projeleriyle jüri değerlendirmesi sonucunda bölge birinciliği elde etti.
Yarışmada Seydikemerli öğrenciler Abdul Gani Kirezli ve Mitat Öktem, ortaya koydukları proje ile rakiplerini geride bırakarak birincilik derecesine ulaştı. Öğrencilerin başarısında danışman öğretmen Tahir Değer’in rehberliği etkili oldu.
Elde edilen başarıyla birlikte öğrenciler Türkiye finallerine katılma hakkı kazandı. Okul yönetimi ve öğretmenler, öğrencilerin gösterdiği performansın gurur verici olduğunu belirterek emeği geçen eğitim kadrosunu tebrik etti.
Organizasyona ev sahipliği yapan Dokuz Eylül Üniversitesi’ne ve süreç boyunca destek veren veli Osman Kirezli’ye teşekkür edildi.
Bölge birinciliği elde eden Seydikemerli öğrencilerin Türkiye finallerinde de başarılarını sürdürmesi bekleniyor.