Seydikemer'de orman yangınlarıyla mücadele ve farkındalık eğitimi
Seydikemer Orman İşletme Müdürlüğü tarafından düzenlenen eğitimde, öğretmenlere orman yangınlarıyla mücadele ve farkındalık konularında kapsamlı bilgilendirme yapıldı.
Seydikemer Orman İşletme Müdürlüğü tarafından öğretmen ve öğrencilere yönelik orman yangınları farkındalık eğitimi gerçekleştirildi. İlçe merkezi ve mahallelerdeki okullardan birer öğretmenin katılım sağladığı eğitim programı, orman yangınlarına karşı bilinç oluşturmayı ve eğitim yoluyla öğrencilerde farkındalık artırmayı hedefledi.
Eğitim, Orman İşletme Müdür Yardımcısı Onur Sarı ve Orman Mühendisi Ali Dalgıç tarafından verildi. Program kapsamında, öğretmen ve öğrencilere yönelik hazırlanan sunumlar eşliğinde orman yangınlarının çıkış nedenleri, önleyici tedbirler ve mücadele yöntemleri detaylı şekilde aktarıldı.
Muğla Orman Bölge Müdürlüğü tarafından yapılan çalışma kapsamında gerçekleştirilen eğitimlerin, özellikle genç nesillerde çevre bilincinin güçlendirilmesine katkı sağlaması hedefleniyor.