Seydikemer'de başarı ödülleri sahiplerini buldu
Seydikemer'de düzenlenen 2025–2026 Eğitim Öğretim Yılı 2. Dönem Ödül Töreni'nde, eğitimden sanata birçok alanda başarı gösteren öğrenciler protokol üyelerinin elinden ödüllerini aldı.
Seydikemer İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından organize edilen 2025–2026 Eğitim Öğretim Yılı 2. Dönem Ödül Töreni; ilçe protokolü, eğitim yöneticileri, öğretmenler, veliler ve öğrencilerin yoğun katılımıyla gerçekleştirildi.
Eğitimde başarıyı teşvik etmek ve öğrencileri motive etmek amacıyla düzenlenen törende; eğitim, bilim, sanat, kültür ve sosyal alanlarda önemli dereceler elde eden öğrenciler ödüllerine kavuştu.
Yıl boyunca çeşitli yarışma, proje ve etkinliklerde başarı gösteren öğrenciler, protokol üyelerinin elinden ödüllerini alarak büyük sevinç yaşadı.
Törene Kaymakam Mustafa Dilekli, Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, AK Parti İlçe Başkanı Ali Büklü, İlçe Emniyet Müdürü Turgut Beder, İlçe Jandarma Komutanı Yüzbaşı İlker Bilim, İlçe Millî Eğitim Müdürü İlkay Şumur ile şube müdürleri Nurullah Solak, Hacer Çetin ve Nihat Kaldan katıldı.
Program boyunca öğrencilerin gurur ve heyecanı salona yansırken, öğretmenler ve veliler de bu mutluluğa ortak oldu.
Başarılarıyla ilçeyi gururlandıran öğrenciler, ödül töreni sonunda günün anısına çekilen toplu fotoğrafla bu anlamlı günü ölümsüzleştirdi.