Seydikemer Belediyesi'nde Bayramlaşma Geleneği Devam Etti

Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, Kurban Bayramı dolayısıyla belediye personeli ile bir araya gelerek bayramlaştı. Belediye Hizmet Binası'nda başlayan bayramlaşma programında personelle tek tek bayramlaşan Başkan Akdenizli, sahada görev yapan belediye çalışanlarını da ziyaret ederek bayramlarını kutladı.

TAKİP ET

Bakmadan Geçme