Sevgililer Günü'nde eşinden gelen hayat

Antalya'da yıllarca diyaliz tedavisi gören Fatma Aydın Dönmez, Sevgililer Günü'ne eşinin bağışladığı böbrekle giriyor. Dönmez, nakil sürecini anlatırken 8 yaşındaki kızlarının ameliyat öncesi kendisine, 'Anne bir gün iyileşeceksin değil mi?' diye sorduğunu belirterek, 'Eşimin bana karşı olan sevgisi, fedakârlığı, saygısı hayatımın devam etmesini sağladı' dedi.

Bakmadan Geçme