Önder Akdenizli, Seydikemerspor'da 3 Yılda Hayata Geçirilen Projeleri Anlattı

Seydikemerspor Olağan Genel Kurulu'nda yeniden başkanlığa seçilen Önder Akdenizli, görevde bulunduğu üç yıllık süreçte hayata geçirilen projeleri ve yeni dönem hedeflerini anlattı. Altyapıdan tesisleşmeye, stadyumdan kulüp otobüsüne kadar yapılan yatırımları sıralayan Akdenizli, uzun vadeli hedeflerinin 3. Lig olduğunu söyledi.

ÖZEL HABER

Bakmadan Geçme