Muğla'nın Doğası İçin 288 Hukuki Mücadele

Muğla Büyükşehir Belediyesi, kentin doğal güzelliklerini korumak amacıyla bugüne kadar 288 dava açtı. Davaların önemli bir kısmı sonuçlanırken, büyük bölümü ise hâlâ yargı sürecinde devam ediyor.

TAKİP ET

Bakmadan Geçme