Muğla'da öğrenciler öğretmenlerle halı sahada bir araya geldi

Muğla İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çay, öğrencilerin davetini geri çevirmeyerek sahaya çıktı. Yeni tamamlanan halı sahada öğrenciler ve öğretmenlerle dostluk maçında bir araya gelen Çay, sporun birleştirici gücüne vurgu yaptı.

Bakmadan Geçme