Muğla'da iyilik sofrası Kızılay, gönüllü ve hayırseverlerle iftarda buluştu
Türk Kızılay Muğla Şubesi, Ramazan ayının manevi iklimini düzenlenen anlamlı bir iftar programıyla taçlandırdı. Hayırseverler ve gönüllülerin bir araya geldiği gecede, birlik ve beraberlik mesajları ön plana çıktı.
Türk Kızılay Muğla Şube Başkanı Şadi Pirci'nin ev sahipliğinde düzenlenen programa; Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, il protokolü üyeleri, Muğla İl Müftüsü Rüstem Can, çok sayıda hayırsever iş insanı ve Kızılay gönüllüleri katıldı.
Ramazan ayının ruhuna uygun olarak dayanışma ve paylaşma vurgusunun yapıldığı programda, katılımcılar aynı sofrada buluşmanın huzurunu yaşadı. Şube Başkanı Şadi Pirci, Kızılay'ın yardım faaliyetlerinde hayırseverlerin ve gönüllülerin desteğinin önemine dikkat çekerek teşekkürlerini iletti.