Marmaris'te Kurban Bayramı dolayısıyla bayramlaşma programı düzenlendi
Muğla'nın Marmaris ilçesinde Kurban Bayramı dolayısıyla bayramlaşma programı düzenlendi.
İçmeler Mahallesi'ndeki İş Marmaris Eğitim ve Dinlenme Tesisi'nde düzenlenen programda Marmaris Kaymakamı Nurullah Kaya, ilçe protokolü, kurum amirleri, kamu kurum ve kuruluşlarının temsilcileri bayramlaştı.
Bayramların birlik, beraberlik, kardeşlik ve dayanışma duygularını güçlendiren önemli günler olduğunun vurgulandığı programda, katılımcılar birbirlerinin bayramını tebrik etti.
"Marmaris'te karada ve denizde tüm tedbirler alındı"
Marmaris Kaymakamı Nurullah Kaya, programda yaptığı konuşmada, tüm katılımcıların ve ilçe halkının Kurban Bayramı'nı kutladı.