'Gönüllerden Geçen Nağmeler' Fethiye'de yankılandı
Fethiye Halk Eğitimi Merkezi Türk Sanat Müziği Korosu tarafından sahnelenen 'Gönülden Geçen Nağmeler' konseri, sanatseverlere unutulmaz bir akşam yaşattı. Özer Olgun Kültür Merkezi'nde gerçekleştirilen yıl sonu konseri, güçlü repertuvarı ve başarılı performanslarıyla büyük beğeni topladı.
Fethiye’de kültür ve sanat dolu bir akşam daha yaşandı. Fethiye Kaymakamlığı ve Fethiye Halk Eğitimi Merkezi bünyesinde faaliyetlerini sürdüren Türk Sanat Müziği Korosu, yıl sonu konseri kapsamında sanatseverlerle buluştu. “Gönülden Geçen Nağmeler” temasıyla sahnelenen konser, müzikseverlerden yoğun ilgi gördü. Özer Olgun Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen etkinlikte, Şef Nimet Bülbül yönetimindeki koro ve saz heyeti Türk Sanat Müziği’nin birbirinden seçkin eserlerini seslendirdi. Salonun büyük bölümünü dolduran dinleyiciler, gece boyunca seslendirilen eserlerle hem nostaljik, hem de duygusal anlar yaşadı.
Konser programında Türk Sanat Müziği repertuvarının sevilen ve hafızalarda yer etmiş eserleri koro ve solo performanslarla icra edildi. Koronun uyumu, solistlerin başarılı yorumları ve saz heyetinin etkileyici eşliği izleyicilerden tam not aldı. Eserler boyunca zaman zaman dinleyicilerin de melodilere eşlik ettiği görüldü.
Aylar süren çalışmaların ardından sahneye çıkan kursiyerler ve koro üyeleri, ortaya koydukları performansla emeklerinin karşılığını alırken, izleyiciler tarafından uzun süre alkışlandı. Konser boyunca sahnedeki disiplinli duruş, müzikal uyum ve eserlerin özenli icrası dikkat çekti.