Fethiye ve Seydikemer'de Sağlık Hizmetleri Yerinde İncelendi

Muğla İl Sağlık Müdürü Dr. Eriş Başaran Akça, kurum yöneticileriyle birlikte Fethiye ve Seydikemer ilçelerinde sağlık kuruluşlarını ziyaret ederek incelemelerde bulundu. Gerçekleştirilen ziyaretlerde sağlık hizmetlerinin işleyişi, vatandaş memnuniyeti ve sağlık çalışanlarının talepleri değerlendirilirken, Seydikemer'e mamografi cihazı kazandırılacağı açıklandı.

TAKİP ET

Bakmadan Geçme