Fethiye Meslek Yüksekokulu'nda Mezuniyet Coşkusu: Yaklaşık 200 Öğrenci Kep Attı
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Fethiye Meslek Yüksekokulu'nda düzenlenen 2025-2026 Mezuniyet Töreni'nde yaklaşık 200 öğrenci mezuniyet sevinci yaşadı. Müdür Doç. Dr. Zeynep Ardahanlıoğlu, öğrencilerin emeklerinin bugün taçlandığını söyledi.
Muğla’nın Fethiye ilçesinde bulunan Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Fethiye Meslek Yüksekokulu tarafından 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Mezuniyet Töreni düzenlendi. Öğrenciler, aileleri ve akademisyenlerin yoğun katılım gösterdiği törende mezuniyet heyecanı yaşandı.
Fethiye Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Zeynep Ardahanlıoğlu, törende yaptığı konuşmada mezun olan öğrencilerin büyük emek harcadığını belirterek, bu özel günde öğrencilerin başarısını kutlamanın mutluluğunu yaşadıklarını ifade etti.
Ardahanlıoğlu, yüksekokul bünyesinde 6 bölüm ve 7 program bulunduğunu belirterek, “2025-2026 eğitim öğretim yılı kapsamında yaklaşık 200 öğrencimizi mezun ediyoruz. Öğrencilerimiz yıl boyunca büyük emek verdiler. Bugün ise bu emeklerin taçlandığı gün. Bizler de onların sevincine ortak olmaktan gurur duyuyoruz” dedi.
Mezuniyet törenine katılan protokol üyelerine, akademik personele ve ailelere teşekkür eden Ardahanlıoğlu, önümüzdeki yıllarda da yeni mezunlar vermenin gururunu yaşamayı temenni ettiklerini söyledi.
Konuşmaların ardından öğrenciler mezuniyet belgelerini alırken, tören kep atma seremonisiyle sona erdi. Renkli görüntülere sahne olan etkinlikte öğrenciler ve aileleri mezuniyet sevincini birlikte yaşadı.