Fethiye İlçe Milli Eğitim Müdürü Kaya'dan yıl sonu mesajı

Fethiye'de 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte İlçe Milli Eğitim Müdürü Faruk Kaya, öğretmen, öğrenci ve velilere yönelik bir yıl sonu mesajı yayımladı. Kaya, eğitimde aile-okul işbirliği ve Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'ne dikkat çekti.

TAKİP ET

Fethiye'de 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte öğrenciler karne heyecanı yaşarken, Fethiye İlçe Milli Eğitim Müdürü Faruk Kaya yıl sonu dolayısıyla bir açıklama yaptı. Eğitim yılını değerlendiren Kaya, öğretmen, öğrenci ve velilere seslenerek eğitimin yalnızca akademik başarıdan ibaret olmadığını vurguladı.

Kaya açıklamasında; 'Bir eğitim öğretim yılını daha başarıyla tamamlamanın mutluluğu ve gururunu hep birlikte yaşıyoruz. Geride bıraktığımız süreçte; bilgiyle, emekle, sabırla ve büyük bir özveriyle çocuklarımızın geleceğine ışık tuttuk. Eğitim; yalnızca akademik başarıların elde edildiği bir alan değil, aynı zamanda güçlü karakterlerin, milli ve manevi değerlerin, sorumluluk bilincinin ve toplumsal dayanışmanın inşa edildiği en önemli zemindir' dedi.

Eğitimde aile ve okul işbirliğinin önemine dikkat çeken Kaya, 'Bu yıl ülkemizde ilan edilen Aile Yılı kapsamında bir kez daha gördük ki eğitim; okul, öğretmen ve aile iş birliğiyle anlam kazanan güçlü bir bütündür. Aile; bireyin ilk öğrenme ortamı, ilk rehberi ve ilk değerler okuludur. Çocuklarımızın sağlıklı, mutlu ve başarılı bireyler olarak yetişmesinde ailelerimizin desteği, fedakrlığı ve eğitime olan katkısı son derece kıymetlidir. Geleceğimizi inşa ederken aile bağlarını güçlendiren, ortak sorumluluk bilinci oluşturan çalışmaları büyük bir değer olarak görüyoruz' sözleriyle açıklamasına devam etti.

Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'ne de değinen Kaya, 'Aynı zamanda Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli ile eğitim anlayışımızın merkezine sadece bilgi aktarımını değil; düşünen, araştıran, sorgulayan, değerlerine bağlı, üretken ve erdemli bireyler yetiştirmeyi koyuyoruz. Öğrencilerimizin akademik gelişimlerinin yanında sosyal, kültürel, ahlaki ve duygusal gelişimlerini de destekleyen bu yaklaşım, geleceğin güçlü Türkiye'sini inşa edecek nesillerin yetişmesine önemli katkılar sunmaktadır' diye konuştu.

Yıl boyunca emek veren eğitim camiasına teşekkür eden Kaya, 'Bu vesileyle yıl boyunca büyük bir özveriyle görev yapan tüm okul yöneticilerimize, öğretmenlerimize ve eğitim çalışanlarımıza teşekkür ediyorum. Çocuklarımızın gelişim yolculuğunda her zaman yanlarında olan kıymetli velilerimize şükranlarımı sunuyorum' ifadelerini kullandı.

Öğrencilere de seslenen Kaya, 'Sevgili öğrencilerimiz; bir yıl boyunca gösterdiğiniz gayret, emek ve azim için sizleri yürekten kutluyorum. Tatil dönemini dinlenerek, kitap okuyarak, sosyal faaliyetlere zaman ayırarak ve ailelerinizle kaliteli vakit geçirerek değerlendirmenizi temenni ediyorum. Yeni eğitim öğretim yılında sağlık, huzur ve başarıyla yeniden buluşmak dileğiyle; hepinize iyi tatiller diliyor, sevgi ve saygılarımı sunuyorum' diyerek açıklamasını tamamladı.

Bakmadan Geçme