Fethiye Esnaf ve Sanatkarlar Odasında 6. Meslek Toplantısı Yapıldı
Muğla'nın Fethiye ilçesinde Fethiye Esnaf ve Sanatkarlar Odası tarafından meslek gruplarına yönelik toplantıların altıncısı gerçekleştirildi. Toplantıda, oda üyelerine yönelik ücretsiz oto çekici hizmetinin hayata geçirildiği bildirildi.
Oda Başkanı Kamil Mutlu Demirtaş, oto tamir, servis ve bakım esnafına yönelik düzenlenen toplantıda yaptığı konuşmada, seçim döneminde verdikleri “oto çekici hizmeti” sözünü yerine getirdiklerini söyledi.
Demirtaş, Fethiye ilçe merkezinde yol yardıma ihtiyaç duyan oda üyelerinin ücretsiz oto çekici hizmetinden yararlanabileceğini belirterek, hizmetin oda bütçesiyle araç satın almak yerine ilçede faaliyet gösteren çekici esnafıyla yapılan anlaşmalar kapsamında sağlandığını ifade etti.
Hizmetin Mayıs ayı itibarıyla yürürlüğe girdiğini aktaran Demirtaş, “Odamıza kayıtlı üyelerimiz ve eşlerine ait, belgelenebilir araçlar için yılda bir kez ücretsiz, ikinci kullanımda ise yüzde 50 indirimli oto çekici hizmeti sunulacak.” dedi.
Hafta içi 08.30-17.30 saatleri arasında oda sabit hattı üzerinden talep oluşturulabileceğini kaydeden Demirtaş, esnafın mali yükünü azaltmayı hedeflediklerini dile getirdi. Toplantı sonunda katılımcı üyelere servis araç kabul formu ücretsiz olarak dağıtıldı.