Fethiye Devlet Hastanesi'nde yoğunluk: Mevsimsel hastalıklar hasta sayısını artırdı
Fethiye'de son günlerde mevsim şartlarının getirdiği hastalıklar, hastane yoğunluğunu artırdı. Fethiye Devlet Hastanesi acil servisi ve polikliniklerinde grip, nezle, ani alerjik reaksiyonlar ve solunum yolu rahatsızlıkları nedeniyle başvuran hasta sayısı gözle görülür şekilde yükseldi. Özellikle mevsim geçişlerinde ani sıcaklık ve nem değişimlerinin vücut direncini düşürdüğüne dikkat çekildi.
Doktorlar, vatandaşlara el hijyeni, dengeli beslenme ve ani hava değişikliklerine karşı tedbirli olma konusunda uyarılarda bulunurken, mevsimsel hastalıkların önlenmesinde en etkili yolun kişisel önlemler olduğu vurgulandı.
Bölgenin iklim özelliklerinin de etkisiyle alerjik reaksiyonlarda artış görüldüğünü ifade edilirken, ilçede yaşanan turistik hareketlilik ve nüfus artışı da sağlık hizmetlerine olan talebi yükselten etkenler arasında yer aldı.
Görsel - 3 : Fethiye Devlet Hastanesi’nde yoğunluk: Mevsimsel hastalıklar hasta sayısını artırdı