Fethiye'de yerel tohumlar Sağlıklı Yaşam Festivali'nde tanıtılıyor
Fethiye Yerel Tohum Derneği, Sağlıklı Yaşam Festivali kapsamında Şehit Fethi Bey Parkı'nda vatandaşlarla buluştu. Etkinlikte yerel tohumların tanıtımı ve dağıtımı gerçekleştiriliyor.
Muğla’nın Fethiye ilçesinde düzenlenen Sağlıklı Yaşam Festivali kapsamında Fethiye Yerel Tohum Derneği tarafından yerel tohum tanıtım ve dağıtım etkinliği gerçekleştirildi. Şehit Fethi Bey Parkı’nda kurulan stantta vatandaşlara yerel tohumların önemi anlatıldı.
“Sağlıklı yaşamın sağlıklı tohumla başladığına inanıyoruz”
Fethiye Yerel Tohum Derneği Başkanı Gökçen Güven, festival kapsamında iki gün boyunca stant açtıklarını belirterek, “Sağlıklı Yaşam Festivali kapsamında iki gün Şehit Fethi Bey Parkı’ndayız. Tohumlarımızı tanıtacağız ve dağıtımını yapacağız, 14.00 ile 18.00 saatleri arasında” dedi. Yerel tohumların gelecek nesillere aktarılmasının önemine dikkat çeken Güven, “Sağlıklı yaşamın sağlıklı tohumla başladığına inanıyoruz. O yüzden dağıtıyoruz ki herkes yerel tohumlarımızı yetiştirsin ve kendi tohumunu elde etsin ve kendinden sonra gelen nesillere aktarabilsin. Amacımız bu” diye konuştu.
“Sağlıklı beslenme de önemli”
Sağlıklı yaşamın yalnızca sporla sınırlı olmadığını ifade eden Güven, “Sağlıklı yaşamın sadece spor olduğuna inanmıyorum. Sağlıklı beslenme de önemli bence. O yüzden sağlıklı yaşamın tohumla başladığını söyleyebiliriz” ifadelerini kullandı.