Fethiye'de Saklıkent, Katrancı ve Göcek ormanlarına giriş yasaklandı

Muğla Valiliği, artan yangın riski nedeniyle 1 Haziran – 31 Ekim 2026 tarihleri arasında birçok ormanlık alanı girişe kapattı. Fethiye'de özellikle Göcek çevresi, Katrancı bölgesi, Günlükbaşı ormanları ve Saklıkent çevresindeki ormanlık alanlar yasak kapsamına alınırken, orman kenarlarında mola vermek, ateş yakmak ve kontrolsüz piknik yapmak da yasaklandı.

TAKİP ET

Bakmadan Geçme