Fethiye'de Protokol, Huzurevi Sakinleriyle Aynı Sofrada Buluştu
Fethiye'de gerçekleştirilen programda ilçe protokolü, Fethiye Huzurevi sakinleri ile Fethiye Engelsiz Yaşam Bakım, Rehabilitasyon ve Aile Danışma Merkezi'nde eğitim gören vatandaşlarla aynı sofrada oruç açtı.
Programda konuşan Fethiye Belediye Başkanı Alim Karaca, Ramazan’ın paylaşma ve dayanışma ayı olduğunu vurgulayarak; “Bugün orucumuzu, Fethiye Kaymakamımız Sayın Fatih Akkaya ve Muğla Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Sayın Yakup Kütük ile birlikte Fethiye Huzurevi sakinlerimiz ve Fethiye Engelsiz Yaşam Bakım, Rehabilitasyon ve Aile Danışma Merkezi’nde eğitim gören yurttaşlarımızla açtık.
Aynı sofrada buluşmanın huzurunu ve Ramazan’ın bereketini hep birlikte paylaştık. Allah tuttuğumuz oruçları kabul etsin” ifadelerini kullandı.