Fethiye'de Kurban Bayramı Namazı Yeni Camii'nde Kılındı: Diyanet İşleri Başkan Yardımcısı Osman Şahin'den Birlik Mesajı
Kurban Bayramı namazı, Fethiye Yeni Camii'nde yoğun katılımla kılındı. Diyanet İşleri Başkan Yardımcısı Dr. Hafız Osman Şahin'in vaaz verdiği bayram namazına Fethiye Kaymakamı Fatih Akkaya, ilçe protokolü ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Kurban Bayramı dolayısıyla Fethiye Yeni Camii’nde bayram namazı yoğun katılımla kılındı. Diyanet İşleri Başkan Yardımcısı Dr. Hafız Osman Şahin’in vaaz verdiği programda, birlik, beraberlik ve dayanışma mesajları öne çıktı.
Bayram namazına Fethiye Kaymakamı Fatih Akkaya, İlçe Emniyet Müdürü, İlçe Jandarma Komutanı, AK Parti Fethiye İlçe Başkanı Kadir Sarıhan ve çok sayıda vatandaş katıldı. Namazın ardından protokol üyeleri cami cemaatiyle bayramlaşarak vatandaşların Kurban Bayramı’nı kutladı.
Fethiye’ye ilk kez geldiğini belirten Diyanet İşleri Başkan Yardımcısı Osman Şahin, ilçeye hayran kaldığını ifade etti. Şahin, “Fethiye gerçekten güzel bir yer. Akdeniz’in incisi diyebileceğim ilçelerden biri. Hem doğası çok güzel hem insanları güzel. Bütün Fethiyeli kardeşlerimizin bayramını tebrik ediyorum” dedi.
Bayramların birlik ve beraberliği güçlendiren özel günler olduğuna dikkat çeken Şahin, büyüklerin ziyaret edilmesi, küçüklerin sevindirilmesi gerektiğini belirterek, “Bayramlar sevinç günleridir. Akrabaların, komşuların birbirine kenetlendiği günlerdir. Bu günlerin kadri kıymetini bilelim” ifadelerini kullandı.
AK Parti Fethiye İlçe Başkanı Kadir Sarıhan ise Fethiye’de geleneksel bayramlaşma programlarının sürdüğünü söyledi. Sarıhan, “Vatandaşlarımızla cami çıkışında bayramlaştık. Diyanet İşleri Başkanlığı’ndan başkan yardımcımızın Fethiye’mizi onurlandırması bizleri mutlu etti. Allah ibadetlerimizi kabul etsin” diye konuştu.
Bayram namazının ardından protokol üyelerinin çeşitli kurum ziyaretleri gerçekleştirerek bayramlaşma programına devam edeceği öğrenildi.