Fethiye'de bayramlaşma Başladı: İlk ziyaret Devlet Hastanesi'ne
Fethiye Kaymakamı Fatih Akkaya, ilçe protokolü ile birlikte bayramın ilk gününde mesai başındaki çalışanları ziyaret etti. İlk durak Fethiye Devlet Hastanesi olurken, Akkaya personelin bayramını kutlayıp kendi elleriyle lokum ikram etti.
Fethiye’de bayramlaşma programı, görev başındaki çalışanlara yönelik anlamlı ziyaretlerle başladı. Fatih Akkaya, beraberindeki ilçe protokolü ile birlikte bayramın ilk saatlerinde sahaya inerek kamu kurumlarında görev yapan personelle bir araya geldi.
Programın ilk durağı Fethiye Devlet Hastanesi oldu. Hastanede görev yapan sağlık çalışanlarını ziyaret eden Kaymakam Akkaya, fedakarca görev yapan personelin bayramını tek tek kutladı.
Yoğun mesai temposuna rağmen görevlerini aksatmayan sağlık çalışanlarına teşekkür eden Akkaya, bayramın birlik ve beraberlik ruhunu paylaşmanın önemine dikkat çekti.
Ziyaret sırasında samimi anlar yaşanırken, Kaymakam Akkaya yanında getirdiği lokumları kendi elleriyle ikram ederek bayramın geleneksel değerlerini yaşattı.
Sağlık çalışanları da ziyaretten duydukları memnuniyeti dile getirerek teşekkür etti.
Fethiye’de gerçekleştirilen bayramlaşma programının gün boyunca farklı kurum ve kuruluşlarda devam etmesi beklenirken, yapılan ziyaretler görev başındaki çalışanlara moral ve motivasyon kaynağı oldu.