Fethiye Belediyesi'nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı

Fethiye Belediyesi tarafından Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel aşure ikramı gerçekleştirildi. Birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünün önemli simgelerinden biri olarak kabul edilen aşure etkinliği, vatandaşlardan yoğun ilgi gördü.

Youtube Kanalı
Abone Ol
ÖZEL HABER

Bakmadan Geçme