Yorumlar 1
Abdülrezzak tatlısukabağınıpişmişseveroğlu 02 Haziran 2026 20:42

Biraz da Fethiye belediyesi çevreye duyarlı olsa ,Ovacık 'ta tozdan ,topraktan,pislikten camımızı çerçevemizi açamıyoruz,bahçelerimizdeki ağaçlar tozdan can çekişiyor,çiçeklerimiz ölüyor.

Bakmadan Geçme