Bursaspor Taraftarı Fethiye'de: '3 Puan Alıp Gitmek İstiyoruz'
Nesine 2. Lig Kırmızı Grup 30. hafta mücadelesinde Fethiyespor'un konuğu olacak lider Bursaspor'u desteklemek için Fethiye'ye gelen taraftarlar, maç öncesinde dostluk mesajları verdi.
Nesine 2. Lig Kırmızı Grup 30. hafta karşılaşmasında Fethiyespor, sahasında lider Bursaspor’u ağırlamaya hazırlanırken, deplasman ekibini desteklemek üzere Bursa’dan gelen taraftarlar maç öncesinde açıklamalarda bulundu. Bursaspor taraftarlarından Orkun Özek, uzun yıllardır yeşil-beyazlı takımı desteklediklerini belirterek Fethiye’de bulunmaktan duydukları memnuniyeti dile getirdi. Özek, “Uzun yıllardır Bursasporluyuz. Takımımızın maçına geldik. Fethiye’ye geldiğimiz için çok mutluyuz. Burası ülkemizin çok güzel yerlerinden biri. İnsanlarını da çok sevdik” dedi.
Fethiye ile herhangi bir rekabetlerinin olmadığını vurgulayan Özek, dostane bir atmosferle karşılaştıklarını ifade ederek, “Bizim Fethiye ile bir rekabetimiz yok. Türk halkı bizi çok güzel karşıladı. Herkes ‘hoş geldiniz’ diyor. Bu bizim için çok değerli” diye konuştu. Maçtan beklentilerine de değinen Özek, Bursaspor’un hedefinin şampiyonluk olduğunu belirterek, “Biz buraya şampiyon olmaya geldik. Bugün burada misafiriz. İnşallah maçımızı oynayıp 3 puan alarak dönmek istiyoruz” ifadelerini kullandı.