Başkan Akdenizli Personeliyle Bayram Sevincini Paylaştı

Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, Ramazan Bayramı dolayısıyla belediye personeli ile bir araya gelerek bayramlaştı. Belediye Hizmet Binası başta olmak üzere sahada görev yapan personeli de ziyaret eden Başkan Akdenizli, tüm çalışanların bayramını tek tek kutladı.

TAKİP ET

Bakmadan Geçme