Başkan Akdenizli Personeliyle Bayram Sevincini Paylaştı
Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, Ramazan Bayramı dolayısıyla belediye personeli ile bir araya gelerek bayramlaştı. Belediye Hizmet Binası başta olmak üzere sahada görev yapan personeli de ziyaret eden Başkan Akdenizli, tüm çalışanların bayramını tek tek kutladı.
Bayramlaşma programına Belediye Başkan Yardımcıları Mustafa Tanır, Mustafa Karakuş ve Muharrem Gökcen ile birlikte birim müdürleri de katıldı.
Samimi bir atmosferde gerçekleşen ziyaretlerde Başkan Akdenizli, belediye personeline özverili çalışmalarından dolayı teşekkür etti.
Belediye çalışanlarının her zaman vatandaşlara en iyi hizmeti sunmak için büyük bir gayretle çalıştığını ifade eden Başkan Akdenizli, birlik ve beraberlik vurgusu yaptı.