Amatör spor haftasında Marmaris'te dostluk maçı
Muğla'nın Marmaris ilçesinde 'Amatör Spor Haftası' etkinlikleri dahilinde, İlçe Gençlik ve Spor Müdürü Burak Üstündağ tarafından organize edilen protokol üyeleri arasındaki dostluk maçı, sporseverlere keyifli anlar yaşattı.
Marmaris Kaymakamı Nurullah Kaya, karşılaşmayı tribünden takip etti. Müsabaka boyunca her iki takımı da destekleyen Kaymakam Kaya, Amatör Spor Haftası’nın spor bilincini artırma ve toplumsal dayanışmayı güçlendirme açısından önemli bir fırsat olduğunu vurguladı. Kaya, sporun dostluk ve fair-play ruhuyla yapılmasının önemine dikkat çekti. Karşılaşmanın ardından sporcularla bir araya gelen Kaymakam Kaya, tatlı ikramında bulunarak katılımcılara teşekkür etti.
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret