Alkollü sürücü kontrolü gördü, aracını çorbacıya çekip sürücü olmadığını iddia etti
Bursa'da gece saatlerinde ana yol üzerindeki uygulama noktasını gören araç sürücüsü, iddiaya göre aracını uygulamanın 200 metre gerisindeki çorbacının önüne park etti. Yakayı ele veren alkollü sürücü, polis ekiplerine 'Arabayı ben kullanmıyorum ağabey' diye sitem etti. O anlar ise kameraya yansıdı. Şahsın 135 promil alkollü olduğu ortaya çıktı.
Bursa İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, kent genelinde farklı noktalarda kurdukları alkol uygulamalarıyla trafik canavarlarına geçit vermiyor. Son olarak Ankara Yolu Caddesi Arabayatağı mevkiinde alkol denetimi yapan ekipleri gören 16 ASJ plakalı otomobil sürücüsü, bir an ne yapacağını şaşırarak uygulama noktasının 200 metre gerisindeki çorbacının önüne aracını park etti.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı