Alkollü sürücü aracını yol ortasında park edip çorba içmeye gitti
Aracını yol ortasını bırakıp çorba içmeye giden sürücüye alkolmetreyi üflememekten cezai işlem uygulandı. Ehliyete de 2 yıl süreyle el konuldu.
Bursa'nın İnegöl ilçesinde İnegöl Emniyet Müdürlüğü Trafik Büro Amirliği ekipleri, aracını yolun ortasına park edip giden bir alkollü sürücünün olduğu ihbarı üzerine harekete geçtiler. 16 KCA plakalı otomobilin Orhaniye mahallesi Yenişehir caddesinde yol ortasında olduğunu tespit edip sürücüsünü aradılar. Sürücü çorbacıdan çıkarak aracının başına geldi.
Bakmadan Geçme
Muğla Teknopark’tan genç kaşiflere yarım milyon liralık destek
Fethiye’de üreticilere uyarı: Sıcaklıklar bitki hastalıklarını tetikliyor
MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi mezunlarını uğurladı
Fethiyespor, Timur Fidan İçin Post Paylaşmadı, Taraftar Grubu: 'Utandırdınız'
Fethiye gökyüzünde yeni bir ilke ev sahipliği yapacak: Ölüdeniz’de WTTF heyecanı
Menteşe'de zeytinlik yangını