Alkollü sürücü 3 günde iki kez polisten kaçtı, yaklaşık 100 bin lira cezayı yedi
Burdur'da geçtiğimiz gece polis ekiplerinden kaçan daha sonrasında otomobili terk edilmiş halde bulunan sürücü, gece saatlerinde yine polis ekiplerinden kaçtı. Kısa süren kovalamacının ardından yakalanan sürücü, 18 yaşından küçük çıkarken alkollü olduğu tespit edildi. Her iki olaydan dolayı araca ve sürücüye yaklaşık 100 bin lira idari para cezası uygulanırken sürücü ifadesi alınmak üzere polis merkezine götürüldü.
Plakasına ilgili maddelerden ceza yazılmasının ardından otomobil çekici marifetiyle otoparka çekildi. Gece saatlerinde tekrardan seyir halinde görülen otomobil, polis ekipleri tarafından cadde üzerinde takibe alındı. Ekiplerin 'dur' ihtarına uymayan sürücü, yine polis ekiplerinden kaçmaya çalışırken kısa süren kovalamacının ardından otomobil durduruldu.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor