- Haberler
- Asayiş
- Alkollü olarak direksiyon başına geçip ceza yedi, pişkinlik edip 'Yine olsa yine yaparım' dedi
Alkollü olarak direksiyon başına geçip ceza yedi, pişkinlik edip 'Yine olsa yine yaparım' dedi
Keçiborlu'dan kız arkadaşına sürpriz yapmak için Isparta'ya gelen Mustafa Sökmen, yeni yılın ilk dakikalarında alkollü araç kullanırken polise yakalandı. 0.62 promil alkollü çıkan Sökmen'e 9 bin 265 lira ceza kesilirken ehliyetine de 6 ay süreyle el konuldu. Alkollü olduğu için aracını teslim alamayan Sökmen, '2025 yılına ceza yiyerek girdik. Bugün buraya sadece kız arkadaşıma sürpriz yapmak için geldim. Ama bırakın sürprizi, yanına bile gidemedim' dedi.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı
Fethiye’de karne günü için uzmandan ailelere rehber niteliğinde açıklama
Muğla Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı Bale Öğrencilerinden Uluslararası Başarı