Alkollü kadın sürücü, kendini uyaran sürücüyü 'Maganda' diye polise şikayet etti
Trafik kontrolünde 1.12 promil alkollü çıkan kadın sürücünün ehliyetine 6 ay el konuldu. Cezayı şaka sandı, ardından '6 ay gizli kaçak kullanacağız' sözleriyle herkesi şaşkına çevirdi.
Sürücünün kendisine, "Bu şekilde araba kullanmayın. Ben düzgünce kullanabiliyorum aracımı, siz dikkat edin ben dikkat edeyim hiçbir sorun yaşamayacağız" diyen Miyase C., "Adam bana diyor ki, ‘Sen alkollüsün, ben seni şikayet edeceğim. Bu şekilde araç kullanamazsın.’ Bu magandalık ne ya, Türkiye’de yaşıyoruz biz" deyip uyaran sürücüyü maganda diye şikayet etti.
-
alkollü kadın sürücü
-
aksaray trafik kontrolü
-
ehliyete el konulması
-
alkollü araç kullanma cezası
-
trafik polisi denetimi
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor