Alkollü kadın sürücü, kendini uyaran sürücüyü 'Maganda' diye polise şikayet etti
Trafik kontrolünde 1.12 promil alkollü çıkan kadın sürücünün ehliyetine 6 ay el konuldu. Cezayı şaka sandı, ardından '6 ay gizli kaçak kullanacağız' sözleriyle herkesi şaşkına çevirdi.
Aksaray’da 1.12 promil alkollü olarak direksiyon başında yakalanan kadın sürücü, yakalanmadan önce kendisini "Bu şekilde araç kullanamazsın" diye uyaran sürücüyü "Magandalık" diye polise şikayet etti. Ehliyetine el konulduğunu duyan sürücü şaka yapıldığını zannedip gerçek olduğunu öğrenince şoke olurken, polis memuruna söylediği, "Neyse, 6 ay artık gizli kaçak kullanacağız" sözleriyle de memurları şoke etti.
-
alkollü kadın sürücü
-
aksaray trafik kontrolü
-
ehliyete el konulması
-
alkollü araç kullanma cezası
-
trafik polisi denetimi
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret