Alkollü kadın sürücü, kendini uyaran sürücüyü 'Maganda' diye polise şikayet etti
Trafik kontrolünde 1.12 promil alkollü çıkan kadın sürücünün ehliyetine 6 ay el konuldu. Cezayı şaka sandı, ardından '6 ay gizli kaçak kullanacağız' sözleriyle herkesi şaşkına çevirdi.
Aksaray’da 1.12 promil alkollü olarak direksiyon başında yakalanan kadın sürücü, yakalanmadan önce kendisini "Bu şekilde araç kullanamazsın" diye uyaran sürücüyü "Magandalık" diye polise şikayet etti. Ehliyetine el konulduğunu duyan sürücü şaka yapıldığını zannedip gerçek olduğunu öğrenince şoke olurken, polis memuruna söylediği, "Neyse, 6 ay artık gizli kaçak kullanacağız" sözleriyle de memurları şoke etti.
-
alkollü kadın sürücü
-
aksaray trafik kontrolü
-
ehliyete el konulması
-
alkollü araç kullanma cezası
-
trafik polisi denetimi
Bakmadan Geçme
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti