Alkolden 2 kez ehliyetini kaptıran sürücü kazada 3'üncü kez yakalandı
Eskişehir'de çarparak yayayı ağır yaralayan sürücünün, 1.17 promil alkollü olduğu ve sürücü belgesinin olmadığı öğrenildi. Sürücünün daha önce iki kez alkollü araç kullanmaktan ehliyetini kaptırdığı öğrenilirken, polis ekiplerince üçüncü kez sürücü belgesine el konuldu.
Olay, Tepebaşı ilçesi Zincirlikuyu Mahallesi 1549 sokak üzerinde meydana geldi. Edinilen bilgilere E.B. (27) idaresindeki 26 EB 255 plakalı hafif ticari araç henüz bilinmeyen bir sebeple yolda yaya olan Davut D. isimli şahsa çarptı. Kaza sonrasında olay yerine ihbar üzerine polis ve sağlık ekibi sevk edildi. Sağlık ekipleri ilk müdahalelerin ardından kapalı olan Davut D.’yi Yunus Emre devlet Hastanesi’ne ambulansla sevk edildi. Davut D.’nin durumunun ağır olduğu öğrenildi.
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı