- Haberler
- Asayiş
- Alkol, Ehliyeti İkinci Kez Yaktı: 'Yine Kaybettim, Yapacak Bir Şey Yok!' Sürücü, Aracı Çekiciye Bindirilirken Bayıldı!
Alkol, Ehliyeti İkinci Kez Yaktı: 'Yine Kaybettim, Yapacak Bir Şey Yok!' Sürücü, Aracı Çekiciye Bindirilirken Bayıldı!
Dün gece kaza yapan sürücü, ehliyetini alkolden ikinci kez kaybettiğini söyleyerek, 'Yapacak bir şey yok, ikinci kez kaybettim. Önceki de alkoldendi, yine alkolden' dedi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da yeni endemik tür ‘Marçalı Çiğdemi' keşfedildi
Ortaca Dikmekavak’ta yol güvenliği artırılıyor
Muğla Büyükşehir'den Fethiye'de durak çizgilerine yenileme çalışması
Datça’da uyuşturucu operasyonu: 200 kök Hint keneviri ele geçirildi, 1 tutuklama
Yatağan’da duvara sıkışan kediyi itfaiye kurtardı
'İnternet bağımlılığı çağın hastalığı olacak'