Alim Karaca: 'Seki Güreşleri dayanışmanın en güzel örneği'
Muğla'nın Seydikemer ilçesinde düzenlenen 32. Geleneksel Seki Yağlı Pehlivan Güreşleri, Seki Zümrüt Çayırı'nda büyük bir coşkuyla başladı. Kırkpınar güreşlerini aratmayan heyecanlı müsabakaların yaşandığı organizasyonda, binlerce güreş sever tribünleri doldurdu.
Seki’de düzenlenen güreşlere Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, Fethiye Belediye Başkanı Alim Karaca ve Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli katıldı. Belediye başkanları, güreş alanına giriş yaparak vatandaşları selamladı ve organizasyonun önemine ilişkin değerlendirmelerde bulundu.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret