'Akdeniz mavi kalsın' diye Muğla ile Bastia el ele verdi
Muğla Büyükşehir Belediyesi ile Fransa'nın Bastia Belediyesi arasında, Akdeniz'e kıyısı bulunan iki şehir olarak kültürel ve doğal mirası korumaya, çevresel ve kültürel iş birliklerini geliştirmeye yönelik önemli bir protokole imza atıldı.
"Lacave: "Bu protokol bağlantımızı canlı tutacak"
Törende konuşan Bastia Belediye Başkan Yardımcısı Mattea Lacave, Muğla ile yapılan protokolün tarihi önemde olduğunu belirterek şu ifadeleri kullandı:"Bastia kentini temsilen burada bulunmaktan gurur duyuyorum. Bastia, ilk kez böyle bir protokolü Muğla ile imzalıyor. Akdeniz’e açık bir kapı olduğumuz için bu protokol bağlantımızı canlı kılacak. Bizim için çevreyi ve sahip olduğumuz mirası korumak çok önemli. Bu ortaklığa büyük başarılar diliyorum. Akdeniz, umarım bu iş birliğiyle birlikte mavi kalır"
-
Muğla Büyükşehir Belediyesi
-
Fransanın Bastia Belediyesi
-
kültürel ve doğal mirası koruma
-
Bastia Belediye Başkan Yardımcısı Mattea Lacave
-
Fransa İstanbul Başkonsolosu Nadia Fanton
-
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor