'Akdeniz mavi kalsın' diye Muğla ile Bastia el ele verdi
Muğla Büyükşehir Belediyesi ile Fransa'nın Bastia Belediyesi arasında, Akdeniz'e kıyısı bulunan iki şehir olarak kültürel ve doğal mirası korumaya, çevresel ve kültürel iş birliklerini geliştirmeye yönelik önemli bir protokole imza atıldı.
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, Fransa İstanbul Başkonsolosu Nadia Fanton, Bastia Belediye Başkan Yardımcısı Mattea Lacave, Nice Belediyesi Başkan Yardımcısı ve Akdeniz Kentleri ve Bölgeleri Ajansı (AViTeM) Başkanı Agns Rampal’ın katılımıyla Muğla Büyükşehir Belediyesi Başkanlık Makamı’nda gerçekleştirilen imza töreni, iki şehir arasında yeni bir dönemin başlangıcı oldu.
-
Muğla Büyükşehir Belediyesi
-
Fransanın Bastia Belediyesi
-
kültürel ve doğal mirası koruma
-
Bastia Belediye Başkan Yardımcısı Mattea Lacave
-
Fransa İstanbul Başkonsolosu Nadia Fanton
-
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı